متن های عاشقانه و جملات زیبا
 
 
 
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 2 مرداد 1394برچسب:,
جملات زیبا

من برای اینم که سزاوار قدم های تو باشم که بیایی شاید / تو بر آنی که قدم هات به کوی من بیچاره نیفتد به غلط غضنفر با حیف نون میرن حج.دم کعبه.غضنفر میزنه زیره گریه میگه:خدایا چرا مردی؟ حیف نون با آرنج میزنه به پلوش و میگه آخه الاغ خدا که نمیمیره ... شهید می‌شه

جملات زیبا و عاشقانه

غضنفر مي خواسته بميره وصيت مي كنه من كه مردم يه ميليون خرجم كنين وقتي ميميره پسرش يه ميليون خر جمع ميكنه !

متن های زیبا

غضنفر می ره دکتر می گه من شبا خواب می بینم با خرا فوتبال بازی می کنم. دکتر می گه بیا این قرصا رو بخور می گه: می شه از فردا بخورم امشب فیناله

جملات زییا از وبسایت جوک لند

از یارو می‌پرسند پتروس کی بود؟ می‌گه یه دهقان فداکار بود که وقتی گرگ یوسفش را خورد، رفت زیر تانک و انگشتشو کرد تو چشم راننده قطار خنده بزرگترین اسلحه جنگ با مشکلات زندگیه ، امیدوارم همیشه مسلح باشی

منبع: jokland.ir/cat/65



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: